Jak prezentace ovlivnila prodej domu v Chotuticích

Majitelé nemovitosti v Chotuticích se rozhodli prodat svůj dům. Přestože měli pozitivní zkušenost s naší realitní kanceláří z prodeje rodinného domu ve Štenberku, rozhodli se tentokrát využít služeb známé realitní makléřky z Kolína, kterou doporučila manželka jednoho z bratrů. Tento krok se ukázal jako problematický a vedl k několika komplikacím, které jsme následně museli řešit.

První fáze prodeje

Makléřka z Kolína správně vyhodnotila právní stav nemovitosti a zajistila výmaz zástavního práva a legalizaci garáže. Nicméně prezentace nemovitosti nebyla dostatečná. Inzerát obsahoval pouze fotografie bez půdorysu, vizualizací budoucího stavu, rozpočtu na rekonstrukci, dotační analýzy a fotek z dronu. V tomto případě by fotky z dronu, odhalili zájemcům potenciál zajímavé a klidné lokality s dobrou dostupností.

Naše intervence

Po roce neúspěšného inzerování jsme dostali důvěru majitelů a prodej nemovitosti jsme převzali. Okamžitě jsme se zaměřili na odstranění všech nedostatků v prezentaci. Připravili jsme detailní půdorysy, vizualizace budoucího stavu domu, rozpočet na rekonstrukci, dotační analýzu a fotky z dronu. Tím jsme zajistili, že potenciální zájemci měli jasnou představu o tom, jak může dům vypadat po rekonstrukci, kolik to bude stát a jaké dotace mohou čerpat.

Cenová strategie

Dalším klíčovým faktorem byla cenová strategie. Původní makléřka tvrdila, že nemá smysl zlevňovat nemovitost z důvodu, že je realitní trh údajně mrtvý a snížení ceny neovlivní poptávku. My jsme však měli zkušenosti z jiných nemovitostí v podobném segmentu a věděli jsme, že i v nejhorší době je pohyb kupujících možný, pokud je cena správně nastavena. Proto jsme začali inzerovat nemovitost o 200 000 Kč levněji než původní makléřka.

Výsledky

Kvalitní inzerát a správně nastavená cena se okamžitě projevily na zvýšené poptávce. I když byla poptávka slabší, ukazovalo to, že jsme na správné cestě. Každých 14 dní jsme propagovali nemovitost na sociálních sítích a topovali inzeráty na největších realitních serverech. Po třech měsících jsme našli vhodného kupce.

Závěr

Tato případová studie ukazuje, jak důležitá je kvalitní prezentace nemovitosti a správně nastavená cenová strategie. Díky pečlivému přístupu se podařilo prodat nemovitost v Chotuticích, i přesto, že původní makléřka nebyla úspěšná. Klíčem k úspěchu bylo odstranění všech otazníků pro potenciální zájemce a aktivní propagace nemovitosti.

Pokud chcete zjistit, zda jsme my, ti praví pro spolupráci. Pojďme se seznámit.

Zvažujete prodej nebo pronájem nemovitosti? Zajímá vás její tržní odhad?

Prodejte byt nebo dům za nejvyšší možnou cenu s odbornou péčí a přístupem. Zajímá vás tržní odhad nemovitosti? Kontaktujte nás. Poskytneme vám odhad i konzultaci zdarma.

Přejít nahoru